donderdag 29 mei 2014

Scriptie ingeleverd! - Woensdag 28 mei


Goedemorgen allen! Vandaag gaan we onze scriptie inleveren. Woo, enthousiasme!


Spannend! Uitprinten bij de Canon copy shop op school. 


Alles even sorteren. 134 pagina's verslag. 2x uitgeprint. Pijnlijk in de portemonnee, maar dan heb je ook wat!


Daar is het dan. Het complete afstudeerpakket. Trots!


Inleveren maar!



Iemand bij de Appie besloot fietsendomino te spelen.


En ik was ineens mijn portemonnee kwijt. Had hem dus bij de winkel in school laten liggen. Gelukkig was hij gevonden en kon ik hem ophalen. Was ook niet net al thuis...... Op naar school dus maar weer.



En daarna ging ik met Maiken en Jelle lekker pasta eten. Vanavond feestje bij Jasper thuis.


Dus ik ging even iets lekkers maken om mee te nemen.


En daar zaten we dan. Op het feestje. Super gezellig! En de brownies die ik meegenomen had (zie tafel) gingen snel op.


En de rest van de avond zag er zo uit... Nja, de foto's dan.


Nog wel een leuke selfie met Mara gemaakt.


En toen was het hoog tijd om te gaan slapen.
Een enorm drukke, spannende en gezellige dag!

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten