maandag 5 mei 2014

...en in Utrecht - Zaterdag 3 mei


Goedemorgen! Op weg naar het station om te vertrekken naar Utrecht voor filmdag 2.


Wachten op de trein. Gelukkig is het mooi weer vandaag!


Nog even een mooi typisch Hollands plaatje vastgelegd. 


Ik heb mijn rugzak mee waar mijn naam nog in staat geschreven met de datum van zo'n 15 jaar geleden. En hij is nog steeds goed!


Zo, dat was de treinreis. We zijn in Utrecht!



Mooi uitzicht zo op de grachten. 


Nog even een broodje eten en we gaan beginnen!


Lekker op terrasje een watertje drinken.


Utrecht is een mooie stad! Ik ben fan!


Op een bankje wachten tot we verder kunnen. Naast ons is een man met een joint zijn levensverhaal aan het vertellen. Gezellig.


Ik ben blij! Kwam een winkel van Dille & Kamille tegen en was er nog nooit binnen geweest. Paar kleine dingetjes gekocht.


En nog een klein rondje lopen na het filmen en weer richting het station.


In Hoog Cathareijne hebben de Gamekings tijdelijk de Gamekings Studio, dus ik moest daar natuurlijk wel even een kijkje nemen.


Ook nog even de Oculus Rift uitgeprobeerd. Heel apart ding! 


Anna en Sarah hebben zin om weer naar huis te gaan.


Ik ook. Weer onderweg naar het Noorden. Hoe verder ik ga, hoe grauwer de lucht wordt.


Eenmaal thuis eigenlijk kapot van het reizen en sjouwen, maar toch nog even met de o zo enthousiaste Jelle hardlopen.


Zo, die zit er weer op. En nu ben ik moe.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten