zaterdag 10 mei 2014

Productief thuisdagje - Donderdag 8 mei


Goedemorgen! Ik neem een lekker sappige sinaasappel bij het ontbijt.


En kijk de nieuwste vlog van mijn favoriete kanaal.


De politie te paard doen hun ronde.


En ik maak tussen het schoolwerk door een lekker beslag voor banaan-ei pannenkoekjes. Ditmaal met rozijnen en een beetje havermout.


Ik besluit maar 1 grote pannenkoek/omelet te maken. Mmm.


Ondertussen maken de mannen aan de overkant genoeg lawaai met hun geschreeuw naar elkaar.
En toen ging ik werken op koopavond. 


En ik keek een aflevering van het laatste seizoen van Breaking Bad.

En dat was mijn dag alweer. Hard gewerkt voor school en andere zaken afgehandeld, dus zeker een productief dagje. Wel een saaie plog. Ach, morgen beter.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten