dinsdag 27 mei 2014

Hatelijke muggen - Maandag 26 mei


Morgen... Want goed begint het eigenlijk niet. Ik wordt heel vroeg wakker van een droom en kan vervolgens niet goed in slaap komen vanwege warmte. Tot overmaat van ramp zijn er ook nog 2 muggen mij aan het teisteren.


Rond deze tijd is het wel mooi buiten. Rustig vooral. Allemaal mooie vogelgeluiden. In de verte klinkt ook nog een koekoek. Ik doe nog eens het licht aan en weet de twee muggen flink dood te slaan. Nu kan ik gerust verder slapen.


En 's ochtends gaan Jelle en ik weer naar Groningen. Brug open. Pff.


Maar hallo mooi vogeltje.


Met goede moed gaan we weer verder. Laatste dagje echt flink bezig en dan de (bijna) definitieve versie van de scriptie inleveren. 


's Avonds eet ik met Jelle en kijken we naar Masterchef. 


En van de gerechten die we vaak eten, maar wel lekker: Shoarma. 


En een heerlijk toetje.


Chocoladepudding met saus.


Er werd donder en bliksem verwacht, maar ik zie nog niets.


Nog even tv kijken met een lekkere gezonde snack.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten