zondag 25 mei 2014

Afstuderen en bios - Vrijdag 23 mei


Goedemorgen! In tegenstelling tot gisteren vandaag niet uitgeslapen. En mede dankzij de bouwvakkers die vroeg beginnen. Om half 8 hoor ik: 'Jongens, nu heb ik een leuke mop om te vertellen.'.... Ja, dat dus.


We hadden op school een gesprek met de coach om het concept van de scriptie te bespreken. Zag er goed uit, maar nog wel wat dingen aanpassen, dus we gaan weer hard aan het werk.


Om half 5 besluiten we ermee op te houden voor vandaag en weekend te gaan vieren.


Thuis heb ik afgesproken met Jasper, Marianne en Jelle. We eten samen bami en gaan daarna door naar de bios.


Onderweg gaat de zon mooi onder. Wat hou ik hier toch van!


En daar zitten we dan. Met onze bak popcorn bij de film Godzilla 3D. Ohja, Mara en Koen waren er ook nog bij. 
Erg gezellige avond en een lekker begin van het weekend!


Na afloop van de film gaan Jelle en ik weer voor het weekend naar onze ouders. Wel laat thuis, maar ach, het is weekend.

Welterusten en tot morgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten