vrijdag 16 mei 2014

Druk, druk en een klein beetje stress - Donderdag 15 mei


Goedemorgen! Vandaag om 9:00 afgesproken om aan onze scriptie te werken. Vandaag de conceptversie inleveren en er moet nog wel wat gebeuren. Maar eerst kijk ik een van mijn favo vlogs.


Druk druk druk met een beetje stress.


Weer wat uurtjes verder en we zijn lekker op weg! Nog niet alles binnen dus af kan het vandaag niet worden, maar we komen een heel eind.


Inmiddels waren we zo'n 5 uur bezig, dus de taal werd er niet beter op..


Bijna.. Bijna! Ik moet helaas weg om te werken, maar mijn twee groepsgenootjes doen de laatste dingen. Spannend!


Werken.. Vandaag mega veel panty's verkocht want er is vanavond een gala voor het 400 jarig bestaan van de RUG.


Maar ik blijf lekker thuis en kijk naar Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Bijzondere film!

Welterusten en tot morgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten