dinsdag 20 mei 2014

Hangmat hangen - Zondag 18 mei


Goedemorgen! Oh eh, middag.. hihi.


Ik besluit mijn dag zo te spenderen, aangezien ik toch niet zoveel kan.


Mamapoes komt er ook even gezellig bij.


Hallo zon!


Poekie is niet zo gezellig bezig.


Prima zondag zo.




De windmolen doet het vandaag ook lekker rustig aan.


Pfoe, warm in de zon. Leuk effect de zon door de hangmat heen.


Mamapoes ligt er ook weer gezellig bij.


's Avonds mams helpen met koken. 


Mmm, lasagne.


Na het eten nog even bij de buren kijken.


En ik laat Instagram er nog even op los.


s' Avonds kijken Jelle en ik naar de film Gattaca. Bijzondere film. 


En ligt Dikkie half binnen/half buiten.

En ik strompel naar mijn bed. Iets minder last van mijn voet, maar nog steeds niet fijn.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten