donderdag 1 mei 2014

Regen en Magic Mike - Woensdag 30 april


Goedemorgen! Of middag inmiddels. Ik ga oefenen met filmen met mijn afstudeermaatjes. 


Nog even de checklist doornemen.

En we gaan oefenen! 



's Middags ging ik nog even hardlopen. Met mijn perfecte timing koos ik precies het moment dat het keihard maar dan ook keihard ging regenen toen ik op 1/3 van mijn route was. En natuurlijk kon ik nergens schuilen. Dan maar gewoon doorlopen!


Eenmaal thuis regende het nog net zo hard.


Jelle herinnerde mij er even aan dat het bij onze ouders het mooiste weer van de wereld was. Fijn.


's Avonds ging ik gezellig eten met Maiken. We aten Mexicaanse wraps. Gewoon omdat ze zo super lekker zijn.


Maar we hadden er ook nog een gezond tafeltje bij.


We dronken ong een glaasje thee.


En keken naar Magic Mike op tv. Niet verkeerd.


Lekker kaarsjes erbij aan. Gezellig!

En toen was het alweer laat en ging ik lekker naar bed.

Dus, welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten