zondag 18 mei 2014

Blessure? - Zaterdag 17 mei


Goedemorgen! De dag begint goed met mooi weer.


Dikkie is ook lekker buiten aan het spelen.


Kiekeboe!


Even met mams en Jelle naar de jaarmarkt in Grootegast. Dit stond op de parkeerplaats. Kon ik wel even om lachen.


Lekker weer! Perfect voor de markt.


Dit vind ik dus altijd echt verschrikkelijk aan de markt. Deze kleding.


Op het toilet hangt dit. Ze zullen wel negatieve ervaringen gehad hebben, anders zou je dit niet ophangen lijkt me.


Nog zo'n kraam. Gelukkig staan er niet 5 dezelfde op de markt. #sarcasm
Dit jaar viel de markt een beetje tegen. Jammer. Wel lekker weer gelukkig.


Thuis nog even weer lekker buiten zitten.


En Dikkie plagen.


Hij vindt het niet erg gelukkig.


En het is weer tijd om te gaan hardlopen!


Hier kijk ik nog blij, maar onderweg begon ik een beetje een naar gevoel te krijgen in mijn voet, maar het was niet ondraagelijk dus ik dacht, ga gewoon vrolijk door. En ja, dat heb ik gemerkt thuis.


Au. Pijn als ik loop/voet beweeg aan de rechterkant van mijn rechtervoet. Net boven de enkel. Paps denkt dat het de pees is. :(


Maar even Dinobabies opzoeken op Youtube. Gewoon omdat het kan.


En mamapoes vrolijkt me op wanneer ze heel schattig in een koffertje gaat liggen. Lief.

Hopelijk morgen minder last van mijn voet.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten