donderdag 22 mei 2014

Chillen in het park - Dinsdag 20 mei


Goedemorgen! Ik begin de dag weer met het kijken van vlogs. 


En rond de middag spreek ik met Jasper en 2 van zijn studiegenootjes af in het Noorderplantsoen.


Heerlijk weertje! Gelukkig ook wat wolken, want de zon is heet!


Ik at met Jasper bij de Hema, maar dat vergat ik te ploggen. Daarna gingen we toetje halen op de Grote Markt. 


En toen was het op. Ik had sinaasappel, meloen en mango ijs.


De Martinitoren staat er ook weer mooi bij. Wel wat regenwolken in aantocht.


Thuis keek ik naar Over de streep en maakte ik wat plogs. Goed programma!


Nom nom nom. Moet er wel even wat lekkers bij hebben natuurlijk.

En de rest van de avond keek ik de nieuwste Chicago Fire en Grey´s Anatomy.

Welterusten en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten