woensdag 30 april 2014

Creativiteit en ongelukjes - Dinsdag 29 april


Goedemorgen! We gaan weer naar Groningen na een kort weekend.


Eenmaal in Groningen even de foto maken van de kleding. Geslaagde dag gisteren dacht ik zo ;)


En nog even werken aan ons afstudeerproject.


Bij Anna thuis deze mooie oplossing gevonden als je geen vaas hebt voor bloemen. Gebruik je waterkoker.


Na het werken aan ons afstudeerproject even met Jelle winkelen en eten. Hier is iets niet helemaal goed gegaan. Sneu gezicht.


Zo even een paar dingetjes halen.




Kijk, zo regel je dat. Jelle bakt de kip voor...


Heerlijke kipwraps. Mmm.


Eenmaal thuis bedenk ik me dat ik nog een half seizoen Pretty Little Liars kan kijken, dus die meteen maar aangezet.


Met een bakje verse aardbeien erbij.

Zo sluit ik de dag af. Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten