dinsdag 15 april 2014

Hardlopen & nog meer liefde - Weekendplog 11-13 april

Vrijdag


Oeps, vergeten te ploggen vandaag, maar wel even in de mediamarkt in geweest. Hier gniffelde ik even om, aangezien ik het eerder wel eens gemerkt heb dat dit er toen nog niet hing.


's Avonds begonnen aan hardlopen met Evy. Tot nu toe erg tevreden!


Wat zijn ze toch lief! Moeder (links) en zoon (rechts).



Toen hij wakker werd wou hij spelen.. zij niet ..

Zaterdag


Broer heeft dit mooie pakket gekregen met de post, dus daar moet ik natuurlijk ook even bij kijken.


Ondertussen wat dozen van zolder gehaald met oude schoolwerkjes om op te ruimen. Dit kwam ik tegen. Kan me dit mooie knutselwerkje nog goed herinneren. 


Prachtige zonsondergang, zoals het bijna elke dag is in deze mooie omgeving.

Zondag


Niet zoveel geplogt vandaag, omdat ik voornamelijk hier mee bezig was.


Grappig momentje. Mamapoes (rechts) had niet gezien dat Minoes (links) al in de vensterbank zat. Ze voelde zich daarna niet meer zo op haar gemak zoals je ziet.

En dat was mijn weekendplog. Niet heel veel gedaan, maar wel lekker gerelaxt. 

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten