dinsdag 8 april 2014

Koekjes en liefde - Maandag 7 april


Goedemiddag! Ik was even vergeten om vanmorgen foto's te maken, maar ik ben inmiddels weer in het mooie Groningen. Dit heerlijke broodje gemaakt als lunch. Een panini met kip, pesto, tomaat en mozzarella. 


We zijn er weer! Het is weer tijd om lekker even te zwemmen. 


Zo, een uurtje verder.


Zaterdag nieuwe haarelastiekjes gekocht en nu de eerste al gemold. Gaat goed.


Vanavond gezellig eten met Jasper, dus even wat koekjes afbakken voor het toetje :)


Nog even televisie kijken. Programma over scheidingen. Gezellig.


Geen zin in koken en soepje en stokbrood past ook erg goed bij het mooie weer.


Heerlijk kwarktoetje. Smaakt naar Danoontje, maar dan voor volwassenen.


En als ik weer weg ga zie ik dit mooie kunstwerk op de deur. Liefde <3

En met liefde sluit ik deze plog af.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten