woensdag 2 april 2014

H&M Broeken en restjes - Woensdag 2 april


Goedemorgen Plogland!


Even weer hard aan het werk voor het afstudeeronderzoek. Moet ook gebeuren.


Wow, de tijd gaat snel. Even lunchen!


Saaie middag is saai, dus even de stad in. Het is tenslotte mooi weer! Even bij de H&M kijken. Zag deze broek, dus maar eens proberen.. Maatje 44 moet wel lukken toch. Nee, H&M denkt daar anders over. En daarom draag ik dus nooit broeken ;)


Paar kleine dingetjes gekocht bij de HEMA, want ik had nog een tegoedbon. Altijd leuk, 'gratis' dingetjes uitzoeken!

Bij de H&M scoorde ik geen broek, maar wel dit leuke kettinkje. Koop niet vaak sieraden, maar deze was maar € 1,00 dus die nam ik voor mezelf mee :)



's Avonds at ik de restjes van maandag op. Dit maal zonder rijst, maar op een wrap, om toch een beetje afwisseling te creƫren. Ben tenslotte ook dol op wraps, dus waarom niet.


En 's avonds in mijn heerlijke chillbroek een filmpje kijken op tv.
En dat was hem weer voor vandaag.

Welterusten en tot morgen!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten