dinsdag 1 april 2014

Zwemmen en Lion King - Dinsdag 1 april




Goedemorgen! Even een update van mijn plantjes. De dille ziet er enigszins uit alsof hij stervende is, maar ik geef niet op en gooi er gewoon nog een scheutje water bij. De basilicum heeft al helemaal een lekkere basilicum geur, dus die gaat sowieso de goede kant op.


Na het bakken blijft er natuurlijk wel weer afwas over. Maar nu niet, want daar heb ik nu geen zin in. 


Ik had gehoopt dat het zonnetje er vanmorgen al bij zou zijn, maar de temperatuur is in ieder geval al lekker aangenaam.


Na even aan het afstudeerproject gewerkt te hebben is het tijd om de tas in te pakken en richting het sportcentrum te gaan.


Op naar het zwembad! Heerlijk even een uurtje baantjes zwemmen.


En nu ben ik moe. Even mijn favoriete voedselkanaal kijken op Youtube en inspiratie op doen :)


En toen ging ik met broer Jelle eten, maar had ik super veel zin in McDonalds met dank aan mijn groepsgenootje. Let ook even op de pijl linksboven. Iets in mij kriebelt omdat het niet klopt.


Mmmm, voor... 


En na.. Pfoe..



Op de terugweg even een korte omweg langs het water. Mooi zo met de zon!


En 's avonds met broer Jelle nog even de nieuwste The Walking Dead kijken. Altijd gezellig!



En op Facebook zag ik deze video en inderdaad.. Kippenvel! Prachtig!

En daarmee sluit ik vandaag af. 
Welterusten en tot morgen!















https://www.youtube.com/watch?v=wgSLxl1oAwA#t=61

Geen opmerkingen:

Een reactie posten