donderdag 17 april 2014

Nog meer ongelukjes - dinsdag 15 april


Goedemorgen! Of, nja, morgen in ieder geval. Ging een lekker roerei maken toen mijn peperpotje het begaf. De peperkorrels rolden door mijn hele kamer.. 


Daarna meteen door naar school, want er moet weer aan het afstudeerproject gewerkt worden! Eerst nog even lekker buiten in het zonnetje zitten. 

Na het werken op school nog even snel een half uurtje gezwommen bij de ACLO. Zo gehaast dat ik dus ook helemaal vergeten was hier een foto van te maken.


's Avonds gezellig opnieuw met broer Jelle gegeten. Dit keer bij de Ikea, want hij moest nog wat boodschapjes hebben.


En daarna keek ik naar Bake My Day. Niet heel erg fan van dit programma, want vind het slecht uitgevoerd, maar toch leuk dat het over baksels gaat.


En ondertussen snijd ik de chocolade die ik gekocht heb zodat ik het makkelijk kan gebruiken in mijn baksels.

En dat was alweer de dinsdag. Was even vergeten foto's te maken, dus een lekker korte plog.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten