maandag 7 april 2014

Relaxen en opruimen - Weekend 5/6 april

#Weekendplog
Zaterdag


Goedemorgen! Ik wordt weer gewekt door mamapoes die bij me komt liggen.

Vanmiddag even naar de hobbywinkel met mams. Leuke stofjes!



En ook nog even naar de boekwinkel. Kijk eens wat ik tegen kom. Haha, creatief boek. 


Mams laat me deze fotowedstrijd zien. Ach, kan het proberen ;)

Zondag


Goedemorgen! Even weer lekker fietsen op de hometrainer.


En even mijn luxe schoenen poetsen en stofvrij maken. Deze staat vooral voor de sier, want ze zijn zo mooi.


Een van mijn favorieten.


Kijk eens wat ik tegen kwam. Zo leuk!


Minoes draait zich nog even om. Die heeft geen zin in gedoe vandaag.


's Avonds nog even weer gamen. Heerlijk relaxen in het weekend.


En we gaan eten! Gemaakt door mams :)
's Avonds nog weer wat aan het gamen geweest. En dat was hem alweer voor het weekend.

Welterusten en tot morgen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten