dinsdag 1 april 2014

Tandarts en brownies - Maandag 31 maart


Goedemorgen! Veel te vroeg vanmorgen, maar tandartsafspraak, dus moest wel.


Extreem mistig deze ochtend. Misschien een mooie dag vandaag?


Even wachten in de wachtkamer tot de rest klaar is. Ze zijn aan het verbouwen dus is het hokje kleiner dan normaal. Ik lig net in de stoel en ze kijkt in mijn mond als ze zegt: 'Het is even behelpen zo met de puinzooi'. Even ging er door mij heen: Is het zo erg? Ze bedoelde uiteraard de verbouwing, maar ik schrok wel even.


Eenmaal thuis nog even lekker luieren in bed en vlogs kijken.

9:30 tijd voor koffie!


Minoes is nu al moe van de dag. Haar favoriete plek in huis met vloerverwarming.


Even boodschappen doen met mams. Vergeten foto te maken, dus in de auto nog even snel een foto nemen.


Lunchtijd! Eet bijna nooit witbrood, maar voor een keer. Heerlijk. 1 uur later wel opnieuw honger, maar goed.

En we gaan weer op naar Groningen. Het mooie zonnetje heb ik vandaag nog niet gezien. Kom je nog?


En toen was het ineens etenstijd. Als je op je reet zit niets te doen gaat de tijd snel en vergeet je al gauw foto's te maken... Even een pannetje rijst opzetten.


En een heerlijke maaltijd uit een braadzak gemaakt. 


Het resultaat! Kip Hawai. Heerlijk! Wel een vreemd smaakje aan de ananas uit blik.. 


En 's avonds enorm de drang om iets te bakken, dus ik raapte alle chocolade en ingredienten die ik had bij elkaar en maakte een heerlijke batch brownies!

En dat was de avond. Nog even tv kijken en dan naar bed.

Welterusten en tot morgen!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten