vrijdag 25 april 2014

Doordeweekse weekplog - 21 t/m 25 april

Een drukke week, dus het plogs posten kwam even in het nauw. Daarom voor deze keer een weekplog.

Maandag


Goedemorgen! Heerlijke broodjes nog over van gisteren. Links nog een lekker stukje zoetbrood.


Wow vandaag ging snel. Eigenlijk weinig gedaan. Minoes doet haar dagelijkse check of alles goed gaat buiten.


's Avonds tijd voor de nieuwe Game of Thrones! Spannend!


En weer naar Groningen. Onderweg zeker een dozijn paasvuren gezien. Dit was de spectaculairste. 


En de wekker staat heel pijnlijk op 6:20. Morgenvroeg werken, dus gauw naar bed.

Dinsdag

Gewerkt van 7:30 tot 17:00 dus weinig foto's gemaakt vandaag. 's Avonds gezellig bij Jasper thuis gegeten en een gezellige avond gehad!

Heerlijk gerechtje. Kip Tandoori met rijst.


De zon staat er mooi bij vanavond.


En zij ook! Was een gezellige avond!

Woensdag

Goedemorgen! Lekker weer vandaag! 


We zijn weer druk bezig met ons afstudeerproject. Schiet al lekker op.


Het is weer tijd! Vandaag hardloopdag 6, dus week 2 zit er op!


's Avonds gezellig met Jelle eten. Zo hoort het toch?


Mmm, bami!

Donderdag

Goedemorgen! Mijn dag begint goed, want ik laat het kuipje boter vallen.

En toen ging ik zwemmen met Maiken, maar vergat ik een foto te maken.
's Avonds ging ik weer werken en maakte ik ook geen foto.

 
Na het werk meteen door naar een gezellig feestje bij Jasper!

En tot in de late uurtjes ging dit door. 

Vrijdag 

Vanmorgen na 5 uurtjes slaap alweer opgestaan om op school te werken en film-apparatuur op te halen.
Eenmaal weer thuis ondanks het brak zijn toch maar even mijn kamer op orde maken. 


Eerst de vloer leegmaken.


En dan met de stofzuiger er doorheen.


Even boodschappen gedaan en bij de Coop zoetbrood gevonden! Mmm.


En nog even boodschapjes voor het simpele avondeten.


Nog even genieten op de bank van het heerlijke zonnetje. 


En dan toch maaar even koken. Heerlijke wraps met kip en sla.


's Avonds foto's inventariseren van de week en een mooie weekplog maken.


Terwijl het zonnetje langzaam verdwijnt achter de bomen.

Het was een druk, maar erg gezellige week. 

Welterusten en tot morgen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten