zondag 1 juni 2014

Brak, moe en lui - Donderdag 29 mei


Goedemiddag. Ja. middag. Ik ga lekker even een omelet eten.


En terwijl ik een poging doe een allerlaatste verslag te maken voor school, kijk ik naar MTV. Ik weet ook niet waarom. 


Mooie omschrijving van de communicatie van de Hanze. Handig.


Ik geef het op met het verslag en ga lui doen. Is gewoon nodig. Ondertussen app ik met Mara en besluiten we straks McDonald's te eten, want dat moet gewoon als je brak bent.


Even genieten van het zonnetje.


En op naar de Mc. Mmmmmm.


En in de app zag ik een kortingsbon voor de smoothie. Voor maar 1 euro. Even proberen dus. Heerlijk!

En toen was ik weer heel erg lui en lag ik op de bank. Uiteindelijk ging ik vroeg slapen.

Dus..

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten