dinsdag 3 juni 2014

Borg Verhildersum en prachtige natuur - Zondag 1 juni


Goedemorgen! Vandaag weer met mam op stap. Ditmaal naar de textieldagen bij de borg Verhildersum in Leens. Na deze foto deed mijn mobiel het niet meer, maar gelukkig had ik mijn spiegelreflex mee, dus kon er toch geplogd worden. Ik maakte geen foto's van de activiteiten, maar vooral van de mooie omgeving.


Prachtige paarden in het weiland naast de borg.


Sowieso een erg mooie omgeving bij de borg.



Mams maakt ook nog wat mooie kiekjes. Van wie zou ik het toch hebben?


Blijft een mooie borg!


Weerspiegeling


En thuis bleek dat ik mijn telefoon even opnieuw moest opstarten en toen deed hij het weer, Dit is overigens hoe mams pakken vla open maakt.


En ik sluit deze dag af met deze foto van Dikkie Dik.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten