zondag 8 juni 2014

Katten en een kastje - Vrijdag 6 juni


Goedemiddag! Vanmorgen deed ik boodschappen met mams, maar ik vergat te ploggen.


's Middags gaan we even naar de kringloopwinkel, want ik heb weer iets leuks bedacht.


Ik kocht dit mooie kastje voor een paar euro en die wil ik gaan opknappen (schuren en verven)


Maar eerst even weer proberen te hardlopen. Toch weer zwaarder dan gedacht en nog steeds een zere voet. Misschien toch maar stoppen met hardlopen voorlopig. Zeer frustrerend. Hoe pak ik dit aan?


Wel een mooie omgeving.


Mamapoes ligt er thuis ook weer lekker bij.


Ik ga nog even gamen.


En daarna Poekie plagen. Ze zit hier op een kledingkast wat eigenlijk niet mag.


Wanneer ik haar wil pakken krijg ik klappen.


Alle katten zijn raar vandaag. Minoes is in deze tas gaan liggen.



Mooie zonsondergang.


's Avonds kijk ik met Jelle naar The Big Lebowski. Nog niet eerder gezien, maar een leuke aparte film.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten