zondag 8 juni 2014

Popkoor en hamburgers - zaterdag 7 juni


Goedemorgen! Ik begin vandaag met het bakken van een marble cake voor Pinksteren. Jammer dat ik niet netjes kan bakken.


Before...


Vanmiddag naar Groningen voor een optreden van popkoor Estrellas, maar eerst nog even gamen.


En daar gaan we. Op naar Groningen!


Terwijl ik op mijn kamer even op Jelle wacht gooi ik per ongeluk mijn plantjes om. Op de kop op de grond natuurlijk. Grr.


Vriendin Maike zit bij dit popkoor en vandaag is hun eindoptreden van het seizoen.


Madonna - Masterpiece.



En na een hoop leuke nummers doen ze nog een toegift met Don't Stop Me Now. Een erg leuk optreden met zeer goede zang!


Na het optreden is het rond 18:00 en we hebben trek. Er moet dus even gegeten worden. Jasper stelt Pappa Joe voor.


Mmm, burgers. Helemaal goedgekeurd!


En naast Pappa Joe zien we deze leuke winkel. Soup Dogg. Leuk bedacht.


Jaaaa, een toetje op de Grote Markt. Mmm.


Ehm, ja, telefoon werkt niet helemaal mee.


Maar daar is de selfie.


Heerlijk nog even genieten van de zon.


En dan gaan we weer terug naar de ouders.


Pas op haasje. 


En thuis even het eindresultaat bewonderen van mijn cake. Hij ziet er weer goed uit!

Daarmee sluit ik de plog af.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten