vrijdag 6 juni 2014

Extreme Couponing en Laif & Nuver - Woensdag 4 juni


Goedemorgen! Ik wordt wakker met een berichtje van Maike of ik wil shoppen. Daar zeg ik geen nee tegen, maar eerst even vlog kijken van Shaytards.


Nog wat tijd te doden, dus via Netflix kijk ik naar Extreme Couponing. Heel interessant programma. Jammer dat dit in Nederland nooit zou kunnen.


Nog even relaxen.


We kijken in winkels waar we anders niet zo gauw komen, zoals hier in Laif en Nuver aan de Vismarkt.


En natuurlijk moet er even een gebakje gegeten worden met thee in de Hema.


Ojee, regen!


Nom nom.


Oeps, wat is dit nu? Ikea food met Jelle en Maike.


Ik kocht dit lijstje voor een kaartje dat ik eerder bij Sostrene Grene kocht. Ik vind hem leuk. Helaas waren 2 andere lijstjes niet goed voor wat ik in gedachten had.


's Avonds kijk ik nog even naar RTL Late Night voor het slapen gaan.

Welterusten en tot morgen!

1 opmerking:

  1. Kun je mij misschien de link geven van extreme couponing op netflix? Heb ernaar gezocht maar kon het niet vinden!

    BeantwoordenVerwijderen