woensdag 18 juni 2014

Diddl verzameling - Maandag 16 juni


Goedemorgen! Oeps, ontbijt al op.


Ik ga boodschappen doen met mams. Blij dat de AH ook aandacht heeft voor gezonde snacks.


Oeps, lunch ook al op. Wat is dat toch vandaag.


Ik at wel lekkere aardbeien bij de lunch.


En ik zoek mijn Diddl verzameling weer eens op. Wow, ik had toch meer dan ik dacht.


Hier wordt ik echt blij van. Mijn map vol verzamelde Diddl blaadjes, kaartjes en briefjes.


Mijn favoriete Diddl knuffel. Je snapt wel waarom ;)


Maar deze zijn ook wel erg schattig.


Theetijd. Ik kijk even naar Masterchef op tv.


En daarna ga ik nog even lekker ontspannen met een van mijn favoriete hobby's.


Mmm, eten! Bedankt mam!


Na het eten ligt Dikkie op mijn stoel te slapen.


Minoes op mijn bed.


Mamapoes in een tas.


En Poekie op een andere stoel.


En voor mij is het tijd voor Game of Thrones! De laatste aflevering alweer.

En daarmee sluit ik de plog af. Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten