woensdag 18 juni 2014

Hardlopen en heerlijk eten - Dinsdag 17 juni


Goedemorgen! Ik begin vandaag de dag met een lekker stukje hardlopen. Wel weer bij les 1 begonnen, maar ach, ik kom uiteindelijk wel weer verder.


Zo, net als Dikkie even uitpuffen.


Moeder en zoon


Ik ga weer naar Groningen, omdat ik moet werken vanmiddag.


Op het station in Groningen vind ik deze kleine expositie van foto's van Rottumeroog.


Dit is mijn favoriete foto. Wat een prachtplaatje!


En na het werken eet ik met Jasper en Jelle. Kijk eens wat een heerlijke maaltijd ze mee bezig zijn.


He, dat is grappig.


Het eindresultaat. En ze waren delicious!


En ze hebben ook nog een heerlijk toetje geregeld. Ideale maaltijd. Bedankt jongens!

En daarmee sluit ik deze plog af.
Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten