vrijdag 17 april 2015

Zon & Terras - Woensdag 15 april


Goedemorgen! Ik ben weer onderweg om samen met Maike te gaan hardlopen. Heerlijk die lente en wat een heerlijk weertje!


En nog meer mooie bloemen. Fijn!


#selfie met Maike!


Uiteindelijk mooie pony's en baby ooievaars gezien en een lekker stuk hardgelopen.


's Middags gezellig met Jasper geluncht bij Het Broodcafé. Wat een heerlijke lunch was dat zeg. Mmmmmm.


En daarna ging ik nog even door naar de Leger des Heils winkel bij Westerhaven waar ik wat leuke zomerjurkjes paste. Deze kocht ik overigens niet.


En daarna gezellig met Maike en haar huisgenootjes op het terras gezeten. Genieten van het heerlijke weertje! Volgende week weer aan het werk, dus nu nog even extra genieten.


En 's avonds was ik erg moe van de dag en keek ik naar Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS. Weer een zeer interessante ruil tussen de vrouw van Peter Jan Rens en de vrouw van Rob Geus. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten