zondag 12 april 2015

Eemkiekn & Vlogs - Donderdag 9 april


Goedemiddag. Wrap, yofresh, ijsbergsla, kalkoenfilet.


Ik ga weer gauw op weg naar thuis thuis, want zonder internet is het echt verschrikkelijk saai in Groningen.


Mijn moeder heeft weer een prachtig babyjurkje gemaakt voor haar webshop Eemkiekn.nl.


Mijn outfit van vandaag.


Ik kijk alle vlogs terug die ik gemist heb de afgelopen dagen van onder andere Vloggloss en Shaytards.


En ik ga met plogs bezig. Moet ook gebeuren.


Super blij met mijn sokken van de Primark. Leuk setje met stipjes en bloemetjes. 5 paar voor 3 euro :D


Aw, Poekie ligt lekker op schoot bij paps.


Tijd voor de oefeningen van vandaag.


En lekker eten. Dit is een wokgerecht met een teriyaki woksausje. 


Dikkie bekijkt nog even of buiten alles in orde is.


En voordat ik ga slapen kijk ik nog wat Youtube video's.

Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten