donderdag 9 april 2015

Voetbalsupporters & Internet - Woensdag 8 april


Argh, geen goede morgen. Al sinds gistermiddag geen internet. Dit wordt een leuke dag...


Dan maar naar de Hema omdat ik binnenkort weer aan het werk kan :D


Onderweg naar Maike om weer te gaan hardlopen, Zin in!


En het was weer een mooi stuk hardlopen. Mooie route weer gelopen en heerlijk temperatuurtje erbij.


Eind van de middag hoor ik ineens allemaal lawaai en is er meer en meer politie in de straat.


Eh, oke? Wat moet dit voorstellen?


Ah, voetbal supporters..... Wat ik me dan afvraag: Waarom moet dit met zoveel lawaai, afval, bier en rook?


En dit vind ik dan wel het toppunt. Waarom in deze mooie buurt allemaal massaal staan te pissen in de bosjes. Dit is toch geen fatsoen? Asocialen! 


Nou, schiet nu maar op want ik ben er al wel weer klaar mee. De straat ligt vol met half brandende fakkel dingen, glas, bierblikjes en pis. Gezellig dat voetbal...


Goed, over tot de orde van de dag. Pasta! Ik eet gezellig met Jelle en Maike vanavond.


En omdat er geen internet was las ik voor het slapengaan nog een boek. Die lees ik dan met het lampje van mijn telefoon. Toen ik er een foto van wou maken was ik even vergeten dat dan het lampje uit zou gaan, dus bij deze. Mooie foto he?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten