zondag 19 april 2015

Rozijnenbrood & Drachten - Vrijdag 17 april


Goedemorgen Minoes. Minoes heeft een grote hobby en dat is slapen. Vooral op deze plek.


Gisteren kocht ik bij het broodcafé een rozijnenbrood die ik op woensdag al eens geprobeerd had. Heerlijk!


Dikkie heeft ook een lui dagje vandaag geloof ik. Of hij heeft niet veel geslapen.


Zo, de boodschappen zijn ook weer binnen.


Na het boodschappen doen ga ik nog even voor het eten hardlopen.


Zo leuk om de lammetjes weer buiten te zien!


Mijn outfit van vandaag. Lekker casual.


En ik ga eens met mams naar de kringloop in Drachten. Toen we binnen waren was ik zo onder de indruk van hoe groot het was dat ik vergat een foto te maken. Wel een heel anders soort kringloopwinkel dan waar we eerder zijn geweest. 


Eenmaal thuis ging ik nog even op de Xbox Rayman spelen.


En ging ik met plogs bezig.


Ik genoot weer enorm van een prachtige zonsondergang en de rest van de avond keek ik nog wat Youtube.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten