woensdag 1 april 2015

Primark & Lindor - Maandag 30 maart


Goedemorgen! Vanmorgen vroeg al even naar de tandarts geweest, maar toen vergat ik te ploggen. Daarna gezamenlijk ontbijten.


En uiteraard koffie!


En terwijl de katten zich overduidelijk vervelen gaan wij op naar Almere voor een bezoekje aan de Primark en daarna Bataviastad.


Vlakbij huis is een zwaan aan het broeden in een nest. Mooi om te zien.


Zo, ik ben er klaar voor!


Wachten, wachten, wachten in de rij voor pashokjes. Kan niet wachten tot hij in Groningen zit, dan wordt het veel makkelijker om er even heen te gaan.


Ik kocht onder andere dit leuke jurkje.


Even lunchen bij de Subway.


En door naar Bataviastad. Niet helemaal mijn soort winkels, maar Jelle heeft leuke dingen kunnen vinden.


En nu weer naar huis, want we zijn moe van het shoppen.




Dus ook te moe om te koken. Pizzatijd!


En 's avonds gaan Jelle en ik weer naar Groningen.


Waar ik een lekker chocolaatje neem dat ik kocht in de Lindt Chocolaterie in Bataviastad.


Mmm, Stracciatella. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten