vrijdag 17 april 2015

Zelf soep maken - Zaterdag 11 en zondag 12 april

Zaterdag 11 april


Goedemorgen! Ik doe een poging om de soep te maken die ik deze week at bij Jasper en Marianne. 


Dit begint er al op te lijken!


Yes, klaar! Even geproefd en hij lijkt er erg op maar kwa structuur nog niet helemaal. Denk dat hij de tweede keer opwarmer nog beter is.


Ondertussen wordt ik door Minoes geanalyseerd. 


En vlak daarna ligt ze alweer hier. 


's Middags deed ik niet heel veel. Beetje Youtube kijken en 's Avonds de nieuwe aflevering van Grey's Anatomy.

Zondag 12 april


Goedemorgen! Tijdens het ontbijten kijk ik naar de marathon van Rotterdam. Ooit lijkt het me gaaf om ook eens een marathon te lopen. Ooit...


En dat motiveerde me weer om zelf ook aan de slag te gaan, dus ik ging ook even de deur uit.


's Middags deed ik onder andere mijn oefeningen van de dag.


En maakte ik voor de lunch weer deze heerlijke kaneelbroodjes.

Zondagavond keek ik naar Smeris en was ik nog een beetje aan het computeren. Niet heel boeiend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten