vrijdag 17 april 2015

Nieuwe oude bril - Dinsdag 14 april


Goedemorgen! Wat een fijn begin van de dag. Minoes is nooit zo aanhalig en op schoot liggerig, maar nu begroet ze mij zo. Lief.


Ik doe meteen maar mijn oefeningen voor vandaag.


En ga daarna nog even een stukje hardlopen omdat ik even zin had om lekker door te waaien.


Onderweg staan er ineens 2 tanks voor mij. Dat zie je niet zo vaak. Ik loop er rustig langs en groet alle mannen die op de tank zitten. Toch wel indrukwekkend hoor!


En toen zat ik alweer in de trein richting Groningen. Vanmiddag met Maike afgesproken om even de stad in te gaan.


Nadat we even bij de kringloopwinkel geweest zijn drinken we nog even bij haar thuis een glas limonade.


En nu gaan we nog even door naar het centrum om ja.. daar nog even te shoppen/rond te kijken.


En nadat we bij verschillende winkels, waaronder Mijn Tafel, geweest zijn, belanden we bij de V&D voor een lekkere avondmaaltijd. 


Bij de winkel Mijn Tafel kocht ik uiteindelijk een spijkerjasje voor *ahum* 2,70 en een oud brilmontuur van Sferoflex voor een paar euro. Misschien deze ooit eens gebruiken als eigen bril. Even informeren bij de opticien of dat allemaal kan. 

Nou dat was de dinsdag. Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten