vrijdag 17 april 2015

Kringloop & Lammetjes - Maandag 13 april


Goedemorgen! Vandaag zagen we onderweg naar de supermarkt deze lieve schattige lammetjes. Ik kan er geen genoeg van krijgen en zou er zo uren naar kunnen staren. 


Als we thuis komen zit Dikkie al weer klaar in de garage om naar binnen te komen. Natuurlijk springt hij net weg als ik een foto wil maken.


Na de lunch ga ik met mams naar de kringloopwinkel in Buitenpost. Leuke kringloopwinkel en bijna altijd vind ik er wel iets leuks. En ondanks dat de kleding wat prijziger is dan bij andere kringloopwinkels koop ik hier regelmatig wat.


Tijdens het thee drinken kijken we naar een programma 'Secret Eaters'. Wat kunnen sommige mensen veel eten! Echt schokkende verhalen van deze Britse deelnemers. 'Ja ik denk dat ik ongeveer 2000 calorieën eet' en dat er na de test dan uit komt dat ze elke dag zo'n 3000 tot 3500 calorieën binnen krijgt. Motiverend om gezond te eten!


Minoes kijkt ook af en toe even mee.


Maar vindt het toch niet zo boeiend. Daar hoeft zij zich ook niet druk om te maken.


En tot slot doe ik nog mijn oefeningen van vandaag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten