maandag 6 april 2015

Furious 7 & Pasen - Zaterdag 4 en Zondag 5 april

Zaterdag 4 april


Goedemorgen Dikkie!


Ik begin vandaag met een mooi stukje hardlopen met dit mooie weer.


En als ik thuis kom ga ik aan de slag met het bakken van een cake terwijl mams stofjes aan het uitzoeken is.


Niet zo mooi geworden, maar wel erg lekker!


En ik kreeg dit leuke pakketje van Tony's Chocolonely nadat ik dit via Facebook won.


En Dikkie geniet nog even verder van het zonnetje. Ik had vervolgens een hele fotoshoot met hem. Eindelijk mijn camera weer gebruikt.


En daar maakte ik onder andere deze foto mee.


En bij de thee at ik een stukje cake die een beetje uitelkaar gevallen was. Ach.


Na de thee keek ik naar Furious 6, omdat we vanavond naar deel 7 gaan en ik weer helemaal in het verhaal wil zitten,


Eten!


Ik speelde nog wat Amnesia (bijna uitgespeeld!)


En daar zitten we alweer in de bios. Erg benieuwd naar de film en naar de verwerking van het overlijden van Paul Walker.


Wauw, wat een goede film! En wat hebben ze een ontzettend mooi eerbetoon gegeven aan Paul Walker en hem op een mooie manier een plekje gegeven in de film.


En toen we thuis kwamen lag Dikkie weer op zijn troon.
 Maar nu gauw slapen, want ik is moe.

Zondag 5 april


Goedemorgen banaan


Paastraditie met mams. Zelf broodjes maken.


En zoals altijd moet er ook een paashaasje gemaakt worden.


Dikkie en Minoes liggen gezellig weer bij elkaar.


Mmm. Paaslunch. Lekkere zelfgemaakte broodjes, krentenbrood en eieren.


Ik speel 's middags nog wat Amnesia en kijk wat Youtube. Niet heel bijzonder.


En ijs.. Ja oke, daarvoor hadden we lasagne.


En ik ben deze maand weer begonnen aan een nieuwe challenge van Follow Fitgirls. 


's Avonds kijk ik met Jelle alweer het laatste Star Wars deel. Erg toffe serie om gezien te hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten