woensdag 1 april 2015

Storm en Café au lait - Dinsdag 31 maart


Goedemorgen! Met Maike afgesproken om te gaan hardlopen, maar door het weer toch besloten om dit morgen te doen. We willen ook niet wegwaaien.


Dus de laatste March Madness oefeningen gedaan en daarna lekker op de bank hangen.


En beetje video's kijken van games.


Later op de middag toch maar de wind trotseren en naar de Jumbo. Paar keer bijna weggewaaid dus het laatste stukje toch maar gelopen.


Maar ik heb het gehaald. Gezellig een kopje thee drinken bij Jasper.


En daarna maakt hij een heerlijke Café au lait voor me. Mmmm.


Ik besluit om lekker simpel te eten vanavond. Broodjes, zelfgemaakte kruidenboter die uiteindelijk veel te zout was...


En soep!


En ik kijk op TLC naar een programma over draagmoeders die hun pasgeboren kind opgeven voor adoptie. Heftig programma.


's avonds kijk ik tot slot naar The Fast and the Furious.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten