zaterdag 4 april 2015

Trouwjurk & Appel - Vrijdag 3 april



Goedemorgen Dikkie!



En goedemorgen losgebroken schapen. En ook nog eens achter Minoes aanjagen. 



Nou moet het niet gekker worden. Ga eens weg joh!



'Oh, was je een boodschappenlijstje aan het maken? Jammer dan'


Zo, de paasboodschappen zijn ook weer binnen. Dikkie keurt ze goed.



En vanmiddag met mams even de glazen voor mijn bril laten vervangen. Nieuwe sterkte.



En natuurlijk ook nog even verder winkelen.



Even een tussendoortje.

En daarna was ik met mijn moeder gezellig aan het kletsen en leek het mij we leuk om eens haar trouwjurk en schoenen aan te trekken. Vroeger als kind had ik dat al eens gedaan, maar toen was hij natuurlijk veel te groot.


Past precies!



En mijn moeder in dezelfde jurk op 27 jarige leeftijd.



Minoes geniet nog even van het zonnetje.



Etenstijd!


En na het eten kijk ik naar Fast Five. Daarna deel 6 nog en ik ben weer up to date voor deel 7 dit weekend!


En ik ging met deze plog aan de slag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten