maandag 3 maart 2014

Shoppen, taart en meer! - 1 & 2 maart

Wow, en toen was het alweer maart. Gaat ontzettend snel. Ik besef me dat het alweer meer dan 1 jaar geleden is dat ik terug kwam van mijn 5 maanden stage uit Suriname. Waar is de tijd gebleven?

Zaterdag


 En we beginnen de dag weer met een lekker 'fietstochtje' door Modern Family. Shit, bijna bij, dus dan weer iedere keer een week wachten. Zwaar..


's Middags even lekker met mams shoppen in een dorp vlakbij. Gezelligheid! Even de titel onthouden voor mams..


En zelf ook nog even geshopt bij de Action. Hou van de Action! Dit leuke setje sausschaaltjes gekocht voor een lautere 3 euro! (nee ik heb het niet nodig en ja ik heb al te veel, maar is leuk, dus sshht).

En weer thuis en veel te weinig foto's gemaakt. Moet nog steeds wennen aan het foto's maken van dingen die ik tegenkom en om uberhaubt vast te leggen wat ik doe op een dag.


Goedmakertje. Kijk eens wat een schatje!!


Welterusten en tot morgen!


Zondag


Goedemorgen! Dikkie Dik geniet lekker van het zonnetje. Wil er graag bij liggen.



De badkamer is ook altijd een interessante plek waar de katten bijna niet komen, dus wanneer de deur even open staat moet er even weer gekeken worden of alles nog hetzelfde is.


Ik ga weer even iets bakken en voor het eerst in maanden weer iets uit een pakje. Deze lag nog in de kast bij mijn ouders, dus moest natuurlijk gemaakt worden. 


Het vervelendste klusje bij bakken vind ik dit wel. Vreselijk! Waarom maken ze niet bakpapier in ronde vorm?


Tijdens het wachten weer even naar mijn favoriete food kanaal kijken op Youtube. 


En dat is hem geworden. Erg lekker, maar toch een beetje een fabrieksmaakje. Volgende keer maar weer iets maken from scratch.


Ook maar even mijn kast opruimen, want te veel spullen en te weinig ruimte.

's Avonds nog even lekker gamen en televisie kijken. Genieten!

Welterusten en tot morgen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten