zondag 2 maart 2014

Kringloop fun - Vrijdag 28 februari

Vandaag een lekker dagje vrij van school en werk, dus vanmiddag gezellig met mams naar de kringloopwinkel. Zelf spullen wegbrengen en misschien nog wat leuks kopen :)


Vind het altijd leuk om te zien hoe de katten altijd zo naar buiten kunnen staren en alles interessant vinden. Bovendien valt het licht dan altijd zo mooi.
 

Vandaag kwam met de post het paspopje dat mijn moeder had besteld voor haar winkeltje. Ze maakt de schattigste babykleren en cadeaupakketjes. Nu is het nog makkelijker om mooie foto's te maken van de producten!


En toen gingen we naar de kringloop. Altijd vind ik wel weer wat leuks. Dit is de buit. Ik zag deze schoonmaakdoekjes en daar kan je nooit genoeg van hebben. (0.50 euro). 


Ik zag ook deze leuke kop en schotel. Ze hadden er 4 van en de complete set was maar 3,50! Koopje dus. En aangezien ik dol ben op servies en er al veel te veel van heb, heb ik deze meegenomen. 


's avonds gebeurde er een wonder. Poekie (achter) heeft een bloedhekel aan Dikkie Dik (voor). Poekie lag op mijn bed te slapen toen Dikkie besloot erbij te gaan liggen. En ze accepteerde het. Later ging ook kat 3, Minoes, erbij liggen. Wat zijn het ook leuke beesten. 

En dat was het alweer voor vrijdag. Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten