maandag 24 maart 2014

Katten, Muffins en Geurkaarsen - Maandag 24 maart

Goedemorgen! Vandaag weer op weg naar het mooie Groningen.


Deze man wil volgens mij naar binnen..


Toch geen interesse meer..


Prachtig weertje weer vandaag! Vooral mooie wolken :) Maakt de blue monday toch weer wat minder blue.


In Groningen eerst maar even boodschapjes gedaan, want het is lunchtijd en ik lust wel een broodje!


En het is weer maandag, dus ga ik weer iets lekkers bakken. Toevallig vorige maandag ook, vandaar.
Wat zou het worden?


Het eindresultaat! Veel te gevaarlijke chocolade muffins.


En nog meer eten! 's Avonds lekker met goede vriend Jasper gegeten. Heerlijk ovenpasta!


En 's avonds weer een prachtige zonsondergang.


Mijn vanillekaars helemaal tot het einde opgemaakt. 


Dus daarom weer een nieuwe aan! Deze is van de Primark :)

Daarmee eindig ik de plog van vandaag. 
Welterusten en tot morgen!









2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Zie nu je reactie pas. Ja, de ene dag geen of weinig foto's en de andere dag gaat het lekker!

      Verwijderen