woensdag 19 maart 2014

Papieren stem! - Woensdag 19 maart

Goedemorgen! Een update van mijn plantjes. Toen ik maandag weer op mijn kamertje kwam zag ik dat de dille er nogal dood uit zag. Het hing helemaal slap. Was denk ik vergeten ze voor het weekend water te geven. Nu weten we in ieder geval wie de zwakste is van de drie.  


Hij doet het inmiddels wel weer goed nadat ik hem een flinke scheut water gegeven heb. Zet hem op!


En ook de eerste 'echte' basilicum blaadjes komen tevoorschijn!


Het begint er steeds meer op te lijken! Trots!


 Ik besloot om 15:00 om me toch nog te verdiepen in de standpunten en meerdere stemwijzers te doen en verder te lezen in de partijen. En zo rond 17:00 toch maar even stemmen. Toch wel belangrijk. De opkomst is al zo laag.


En ook nog eens een leuk presentje gekregen. Voor 1 euro een maaltijd scoren is nooit verkeerd. Ga ik zeker gebruik van maken!


's Avonds opnieuw met broerlief gegeten. Ditmaal bij hem thuis en wat hebben ze een onwijs verbaasde leuke wasmachine.  Lijkt ook wel een beetje op Koekiemonster.

Aangezien ik een beetje gespogd heb (plog ontwijkend gedrag) de foto's van de afgelopen dagen nog even uploaden, zodat men toch nog wat te bekijken heeft van mijn leven.... Blijft een uitdaging om niet te vergeten foto's te maken van de interessante dingen die ik doe/tegen kom op een dag.

Goed, daarmee sluit ik deze leuke drukke dag af. 

Welterusten en tot morgen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten