dinsdag 25 maart 2014

Mooi weer en onhandigheden - Dinsdag 25 maart



Goedemorgen! 


Tijdens het ontbijt weer kijken naar mijn favoriete vlogger, Shaycarl. Zo'n leuke familie!


Ojee. Hetzelfde bericht kreeg ik een paar jaar geleden en uiteindelijk begaf mijn accu het.. Hopelijk niet weer het geval.


Inmiddels de overgebleven muffins in deze mooie taartstolp van de IKEA gezet. Lijkt zo leuk!


Wat een lekker weertje weer vandaag! Geen probleem om op pad te gaan.


En weer even een overlegmomentje ingelast voor ons afstudeeronderzoek. Moet ook gebeuren ;)


Even boodschappen gedaan. Toch verbaasd het me iedere keer weer hoe duur boodschappen zijn. 


Kijk mijn extreem creatieve manier van plantjes water geven bij gebrek aan gieter. 


En op naar het zwembad voor weer een uurtje beweging!


Thuis, en moe van het zwemmen. Gebeurt dit ook nog. AARGH!


Toch maar even een lekkere maaltijd klaargemaakt van de boodschapjes die ik gedaan had. Chicken Quesedillas. Recept van Laura Vitale


En daar hoort ook afwas bij helaas. Goed, het is niet heel veel, dus maar even snel doen.


En dan nu eindelijk even relaxen. Daarmee sluit ik deze plog af.

Welterusten en tot morgen!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten