dinsdag 4 maart 2014

Pancake day! - Dinsdag 4 maart

Goedemorgen! Weer vrolijk op weg naar Groningen. Nja, vrolijk. Ik heb echt een hekel aan treinreizen.. Gelukkig is het een mooie zonnige dag!




Wanneer je het hele weekend op het platteland hebt doorgebracht, is het soms wel zwaar om dan weer in de drukte te komen. Soms heb ik een hekel aan mensen... Soms...


En weer lopend vanaf het station naar mijn kamertje. Gelukkig heb ik nog even tijd voordat ik door moet naar school, want een kopje koffie gaat er wel in!


Kijk, dit ziet er dan wel weer heerlijk uit! Kan niet wachten tot de zomer er weer is en we weer lekker op de terrasjes zitten met een koud drankje.


Op het station kreeg ik trouwens nog deze leuke mini tic tac verpakking. Iets met nieuwe soort ofzo, ach.. lekker!


's Avonds met vrienden Pancake Day vieren door jawel.. pannenkoeken te maken!


De echte pro's zijn hard aan het werk.. En ik maak er foto's van, goeie deal!


Voor....


Tijdens.. Mijn favoriet: Appel kaneel pannenkoek met vanille ijs.


En na.. dat hebben we toch netjes gedaan met z'n 9en. Nu wel vol en moe, dus lekker op bed. 

Welterusten en tot morgen!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten