woensdag 19 maart 2014

Productief dagje! - Dinsdag 18 maart

Vandaag een productief dagje voor de boeg, want we moeten weer verder aan ons onderzoek werken. 


En ik besloot om een heerlijk broodje af te bakken. Deze komt van de Ikea, dus die moest ik even uitproberen. Nou, hij is goedgekeurd!


En na een tijdje zag ik deze leuke meneer die iemands dag weer helemaal goed maakt....

En na het werken aan school even weer naar het zwembad geweest om heerlijk baantjes te zwemmen. Heerlijk! Helaas geen foto, want dat was ik vergeten, maar daarom deze zeer interessante woorden in de plaats.

's Avonds gezellig in mijn eentje gegeten om het restje van de dag eerder nog even op te maken. Er wordt niets weggegooid! Al helemaal niet aangezien het inkomen van een arme student niet hoog is ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten