zaterdag 22 februari 2014

Weekend! - Zaterdag 22 februari

Goedemorgen! Ik begin de dag met een lekker 'stukje' fietsen terwijl ik Modern Family kijk!


Na het fietsen, douchen en lunchen, was het weer tijd om iets lekkers te gaan bakken. Vandaag: Marble cake. Een lekkere vanille/chocolade tulband cake.



In de tijd dat hij in de oven zit even met de katten spelen. Geniet er altijd weer van om ze in het weekend even te zien. Meet Dikkie Dik, de jongste (en toch grootste) van de 4. Slechts 1,5 jaar oud.


Tadaa! Even vergeten na het invetten van de bakvorm er bloem in te doen, dus de cake ging een beetje moeilijk uit de vorm. Toch ziet hij er nog goed uit. (en de smaak was ook zeker goed)


Wanneer de zon schijnt is onze een na oudste kat, Poekie, altijd paraat. Ze zat heel mooi naar mij te kijken, dus ik boog voorover om een foto van haar te maken toen mijn telefoon de zon weerspiegelde en ze er meteen achteraan sprong.. Ach ja. Levert ook wel weer leuke plaatjes op.


Ah kijk, toch nog kunnen afleiden voor een foto.


Mmm, nasi!

 Weer een prachtige zonsondergang. Dan is het toch fijn om op het platteland te zijn.


Nog even een lekkere sci-fi film kijken voor het slapengaan. #TheCore


Welterusten en tot morgen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten