zaterdag 22 februari 2014

Bakken! - Vrijdag 21 februari

Goedemorgen!


Vandaag een lekker relaxt dagje. Heb ontzettend zin om iets te bakken en aangezien mijn koekjesdeeg op is, maar nieuwe deegballetjes maken!



Eigenlijk zou ik liever dit al opeten, maar nee. Gauw balletjes van maken en in vriezer! Ik doe ze in een vershoudbakje en maak laagjes met bakpapier, zodat ze niet aan elkaar plakken. Wanneer ze dan bevroren zijn, kunnen ze in 1 grote zak en plakken ze niet aan elkaar.


Dit is echt hemels en lekker door alles! Een van mijn favoriete ingrediƫnten.


Nog even wat dingetjes bij de supermarkt halen en een lekker rondje lopen. Gelukkig schijnt het zonnetje!




Nog even een paar koekjes afbakken om mee te nemen naar mijn ouders voor het weekend.
Prachtige zonsondergang onderweg!


Thuis liggen de katten overal in huis lekker een dutje te doen. Altijd een fijne thuiskomst.


En daarmee sluit ik ook de dag af en zoek ik lekker mijn bedje op. Weekend!

Welterusten en tot morgen!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten