maandag 17 februari 2014

The start of Ploggin' Away

Al jaren volg ik op Youtube diverse vloggers. Wie vind het nou niet leuk om even een kijkje te nemen in het leven van iemand anders? Aangezien vloggen in Nederland nog niet helemaal gewaardeerd wordt, besloot ik om te beginnen met een plog. Een blog in fotovorm. Een mooie mogelijkheid om de dagen nog meer te beleven!



Even introduceren?





                               Dit was ik                                          Dit ben ik nu

Ik ben Anna, 21 jaar, woonachtig in Groningen en momenteel aan het afstuderen van de opleiding Communicatie. Mijn hobby's zijn fotograferen/filmen, bakken, koken en gamen.
Ik ben dol op series/films met bijzondere personages, die niet naar bed gaan met een gezicht vol make-up en heb een hekel aan een hoop verkeerssituaties.



Goed, terug naar het ploggen.


Vandaag was niet een hele interessante dag. Dit weekend was ik bij mijn ouders en ging ik naar een heel gaaf feest, namelijk A State of Trance. Zondag was dus een hele luie dag en stond relaxen op mijn agenda. Vanmorgen stond ik om 8:15 op om weer richting Groningen te gaan. 

Ik was iets te vroeg op school, dus besloot ik om even heerlijk in het zonnetje te zitten. Het was zowaar warm! Genieten!



Aangezien ik nog een beetje moet wennen aan het foto's maken, heb ik er van vandaag maar een paar. Maar dat mag de pret niet drukken. 's Avonds maakte ik heerlijke Quesedilla's met paprika en kip en bakte ik als toetje een heerlijk Chocolate Chip koekje af, waarvan ik het deeg vorige week gemaakt had.



Om de dag af te sluiten keek ik via Netflix naar een van mijn huidige favoriete series: Modern Family.

Een niet al te druk, maar wel vol geplande dag. En die zijn helemaal niet zo erg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten