maandag 24 februari 2014

..en een beetje zondag - Maandag 24 februari

Goedemorgen! Inmiddels is het maandag en heb ik de zondag (soort van) overgeslagen. We kregen visite die de hele middag er waren en de ochtend had ik gesport, dus een hele bijzondere dag was het niet..
Wel heb ik deze foto gemaakt die ik gewoon even moest plaatsen.
's Morgens staat er vaak een kat bij mijn slaapkamerdeur de miauwen. Ik deed de deur open toen kwam ze bij mij in bed liggen. Ik vond het zo schattig.


Goed, terug naar vanmorgen. Na de boodschappen die ik op maandagochtend vaak met mijn moeder doe, was het alweer tijd om naar Groningen te gaan. Minoes lag toen zo lekker op mijn bed te slapen. Ze kijkt niet altijd even vrolijk, maar het is wel een schatje.



Ik kan merken dat het vakantie is, als je deze foto vergelijkt met die van een paar dagen geleden.


En dit is al helemaal een bijzonder gezicht.


Op een gegeven moment had ik zelfs het idee dat we er niet eens mochten zijn.

's Avonds gezellig met broer Jelle gegeten en de nieuwste afleveringen van The Walking Dead gekeken en Top Gear. 




Welterusten en tot morgen!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten