woensdag 26 februari 2014

Sneakers - Woensdag 26 februari

Goedemorgen! Het was een langzame dag vandaag. Ik begon dan ook erg laat en kon niet uit mijn bed komen. 


Op tv was het programma Animal Cops voor. Zo erg wat sommige mensen een onschuldig dier aan doen. Als ik naar het programma kijk wordt ik boos en verdrietig, maar krijg ook een goed gevoel over de mensen die zulke mooie dingen voor dieren doen en het plezier dat de huisdieren weer hebben als ze opnieuw geadopteerd worden.

Even weer terug naar de dag.. Ik besloot mijn kamer uitgebreid te gaan schoonmaken/opruimen en dingen weer eens wat anders neer te zetten. Dit zijn mijn bakingredienten in deze super leuke IKEA potten. Ik ben fan!


En kijk eens hoe goed het met mijn kruidenplantjes gaat!


Wordt er bijna trots van.


Vandaag voor het eerst in een hele lange tijd weer eens sneakers aan. Draag ze nooit omdat mijn voeten dan groot lijken. Met maat 41/42 krijg je dat... 

's Middags met Anna en Sarah afgesproken om verder te werken aan ons project en na een leuk gesprek met onze opdrachtgever gingen we samen eten. Een lekkere gezonde salade met stokbrood. Yum!

\

Altijd grappig wanneer Bryan Cranston, van Breaking Bad, verschijnt in andere films/series. Hier in Little Miss Sunshine.


En dat was hem alweer voor vandaag. 

Welterusten en tot morgen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten