donderdag 20 februari 2014

Gezondigd.. - Woensdag 19 februari

Vandaag weer druk aan het werk voor ons afstudeerproject, dus gauw weer op naar school! Zie hier mijn outfit van vandaag :)
 Op de fiets lekker de liveset van Dash Berlin terugluisteren. Even lekker nagenieten van afgelopen zaterdag. 




Lunchtijd! Dus de kantine is bomvol en alle plekken zijn bezet. Gelukkig hebben wij al een plekje.



Eenmaal thuis mijn verzamelde Allerhandes en andere receptenmagazines doorbladeren en uitknippen wat er aantrekkelijk uit ziet om even inspiratie op te doen.


Helaas zag ik toen dit...

En dus gebeurde dit...


Beetje jammer.. maar ja, soms mag het vind ik. 
 's Avonds ging ik met een groepje vrienden lekker een filmpje kijken. 
Deze spreuk zag ik op hun trap naar boven. Leuk!

 

Dat was alweer de laatste foto van mijn plog van vandaag. Was weer een gezellig avondje!

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten